pondělí 23. června 2014

motto: Chceš? Dokážeš!

Krásný den všem, kteří se přišli poprvé podívat :)
Ani netušíte kolik kuráže a odvahy jsem potřebovala k založení tohoto blogu. Fajn... K založení ani až tak ne, ale k odhodlání sem něco napsat a postupně vám vysvětlit o co se tu snažím určitě ano. Nebudu se vám představovat, klidnější budu když mé jméno a obličej nebudete znát. Jsem tu s jediným cílem. Vydržet a něco dokázat...

Už to bude několik měsíců co jsem se pokoušela o přesně to samé. Vydržet a snažit se postupným cvičením dopracovat ke své vysněné postavě. Znáte ten pocit, když víte, že na to máte, ale neuděláte pro to všechno a pak litujete? To přesně nechci. Vím že na to mám, stejně jako stovky ostatních kteří to dokázali. Chci se cítít zdravá a být zdravá.

Nejvtipnější na tom všem je, že nevím kde začít. Začínám od nuli. Absolutní nevzdělanost. Sport jsem naposledy dělala jako malá holka a od té doby jsem se k ničemu nedopracovala. A když už jsem se odhodlala bylo to na pár dní a pak jsem s tím sekla. Nemyslím si, že jsem obézní.Nemyslí si to ani moje okolí, ale jsou partie, které mi vadí a které chci změnit.
Nejdříve začnu ze studiem, zjistím si vše co bych o cvičení, stravě a správném životním stylu měla vědět. O všem vás budu informovat na svém blogu a budu jedině ráda, když se připojíte a pokusíte se to vydržet se mnou.

Nakonec se jednoho slunečního dne projdeme po koupališti s úsměvem na tváři a s pocitem, že se není za co stydět. A to nejdůležitější, s pocitem vnitřního klidu z dobře odvedené práce :)

s láskou LadyL

Žádné komentáře:

Okomentovat